Finns det någon där som vet.

2010-04-26 @ 23:43:44
Sedan sist så har jag kollat massa på tv. Joey, Vänner, Biggest loser, Top model 13 och Svenska hollywoodfruar. Som sagt, massor!!! Glott runt lite på datorn också. Kikade in på fronter och hade fått en notis av psykologi-läraren. Jag är klar med kursen och fick G i slutbetyg, najs! Jag har även läst på lite inför båda mina naturkunskapsprov till imorgon, det ska nog gå bra. :) Och jag har även försökt fått klart talet i svenskan, det är inte lätt. Jag tror att jag tänker alldeles för mycket, jag vill ha det perfekt, men det går inte. Vill få klart det till imorgon, men det hinner jag nog inte.. Så jag får helt enkelt satsa på att göra klart det imorgon för då hinner nån gå igenom det på onsdag innan jag ska hålla/lämna in det. Najs! Nu ska jag faktiskt ta och stänga ner här och sova lite... tråkigt men sant! Skolan som väntar imorgon och min älskade träning..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback