Full rulle...

2010-04-28 @ 19:07:26
Ja, så kan man nog säga att min dag varit, på ett ungefär i alla fall. Cyklade iväg till skolan imorse, vid åtta-tiden var det dags för matteprov. Fick ett eget rum och hade till tolv på mig att göra det, men vid halv tio så gav jag upp, herregud vad svårt det var.. Inge bra gick det med andra ord. Satt sedan i matsalen med några ur gänget, fixade lite på mitt tal i svenska c. Annette fick läsa igenom det också, hihi, hon tyckte det var bra. Så det ska la bli bra det där. Jag lovade Jenny också att jag skulle hålla det imorgon, hjälp! Men A gav mig lite tips och råd inför det, tack snälla! Men vi får se imorgon hur det blir med allt... Strax efter tre cyklade jag hemåt, åt lite mat och packade om väskan. Mot badet vid fem och strax där efter så var det dags för gympa. Roligt och jobbigt! :) Päivi ringde efter det, lite snack om konventet. Najs. Hem igen och nu sitter jag här vid datorn och glor.. Ska kika runt på allt, sedan fixa lite grejs och sedan kolla på tv. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback