Hemma från bibblan!

2010-04-20 @ 13:46:03
Nu är jag hemma igen. Jag stack vid ett-tiden när de andra skulle iväg och äta lite.. Inget ställe jag gillade riktigt så jag tog mig hemåt. Jag gjorde i alla fall klar socialpsykologi-uppgiften, så nu är den inskickad! Så jag är klar med psykologin nu tror jag. :) Och jag började även lite på mitt hälsoprojekt i naturkunskapen, men jag är fortfarande osäker på vad jag ska göra om, men lite blev gjort, måste prata med läraren imorgon! Och lite på talet i svenskan har jag funderat lite smått på, det blir nog bra. :)

Nu sitter jag här och dricker drickyoghurt, gott! Väntar med maten en stund och äter den lagom innan träningen istället, så slipper jag bli hungrig då. Men nu ska jag kika igenom allt här och sedan får vi se vad jag gör fram tills dess..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback