Ibland är det inte lätt...

2010-04-14 @ 14:37:32
Hemma från skolan, det blev en lång dag där. Imorse vid åtta-tiden så hade jag naturkunskap, där vi gick igenom huden och skelettet.. Pratade lite med läraren efteråt och bestämde handledning på fredag, najs. Efter det så var det ner i matsalen och satt där med folket. Pratade, pluggade lite och hängde mest. Strax efter tolv-tiden så gick jag och Magdalena ner på stan en snabbis och sedan iväg till hammar för att ha prov i medicinsk grundkurs vid ett-tiden. Det gick snabbt att göra, och jag hoppas det ska gå bra. Det känns bra! Pratade med läraren efteråt om vad som är kvar i kursen, föremot att jag går bara fyra veckor till. Och det visade sig att det är TRE skrivuppgifter kvar plus HLR! Gah! Det är bara plugga fan.. xD Efter det så gick jag hemåt och kom hem strax efter två-tiden här. Ska kika igenom allt här och sedan kika in på uppgifterna på fronter. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback