Innan jag släcker lampan.

2010-04-18 @ 22:21:42
Klockan tickar på och jag funderar på att snart gå och lägga mig. Jag har knappt gjort något alls sen i eftermiddags, bara suttit här och ugglat. Nu lyssnar jag bara på musik här, men kanske ska sova snart. Tänkte försöka komma iväg till skolan i skaplig tid imorgon..

Imorgon är det ny vecka också, let´s see...
Måndag: Skolan hela dagen. Plugga!
Tisdag: Studiedag=CVL stängt! Plugg på bibblan med folk! Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skolan på förmiddagen. Afropowerdance 18.20. Andra avenyn på tv!
Torsdag: Skolan på eftermiddagen. Plugga!
Fredag: Skolan hela dagen. Plugga!
Lördag: Stockholm med syster. Bounce i Globen!
Söndag: Plugga! Bones på tv!

Det var min vecka, ganska lugn faktiskt. Lite av varje. Skola, plugg, träning, tv och äventyr! Det blir nog en bra vecka! Nu ska jag kolla allt en sista gång innan jag släcker ner... typ!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback