Innan jag släcker lampan.

2010-04-07 @ 23:43:58
Det har inte hänt så värst mycket sedan sist, mest suttit här och tryckt. Satt nere en stund med mamma och syster i köket och kollade lite utbildningar, så nu har jag skickat in min ansökan till högskolan på nytt. Fortfarande ekonom och sjukgymnast, men jag la till språkvetarprogrammet. :) Najs! Hoppas bara jag kommer in på nåt av de nu också, haha.. Även kollat på lite tv, Anna Anka söker assistent och Andra Avenyn! Så bra, det sistnämnda.. Pratat lite med Micke också, trevligt! :D Nu pumpar bara musiken här!

Och som sagt, så blev det ju ingen träning idag. Men det blir av imorgon istället. Funderade ju på styrkepasset i vilket fall som helst men kikade in tidigare här och det är Päivi som kör.. :D Så då blev det bestämt! Yay! Så det är vid fem-tiden imorgon men först ska jag till skolan, har svenska mellan 13 och 16. :) Så jag ska faktiskt ta och lägga mig nu, vi hörs imorgonkväll när jag är hemma igen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback