Lååång dag!

2010-04-22 @ 17:28:25
Jag är hemma från skoldagen, kom hem vid fyra-tiden typ. Det har varit en väldigt seg dag. Kom dit kring tio-tiden och tog mig raka vägen upp till matte-läraren. Lite snack där och det blev bestämt att jag fortsätter kursen och att jag ska göra ett matte-prov på onsdag, hjälp! Sedan ner i matsalen till gänget. :) Och vid ett så var det dags för svenska, där vi gick igenom lite vad man ska tänka på i ett tal och sedan nån övning. Lektionen slutade strax efter två-tiden och man fick sitta kvar och skriva lite på uppgifter man hade kvar, så jag satt där en stund. Sedan trallade jag hemåt... Och nu nyligen så har jag ätit lite mat, pannkakor, gott!

Att göra-lista för dagen.
- Rätta papret i SvC och skicka in det på nytt!
- Skriva lite mer på hälsoprojektet i NkB.
- Spåna lite på talet i SvC.
- Plugga till NkB-proven.

Men först ska jag plocka ur diskmaskinen, så vi kan sätta in våra tallrikar där. xD haha.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback