Luungt!

2010-04-29 @ 21:45:34
Två avsnitt blev det av Fame.. Så himla bra alltså! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, det finns liksom inte så mycket att göra ju.. Lyssnar mest på musik och bara glor på skärmen. Det kanske dyker upp nåt skoj att göra, hm. Vi fick i alla fall en bekräftelse på våran anmälan till konventet idag, så kul, nästa lördag är det som gäller.. :) Jag längtar, ska bli askul och umgås lite med folk man gillar! Najs!

Imorgon är det ju sista april också, valborg! Vad ska man då hitta på?! Inget speciellt som vanligt. Jag har suttit hemma och pluggat de närmsta åren, haha. Och pratat med vänner. Så det blir väl lika imorgon. :) Det är alltid trevligt!

Nu ska jag kika runt lite här...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback