Mycket att göra...

2010-04-04 @ 23:42:30
Nu sitter jag här och kikar runt på facebook. Pratar med fina Emelie! ♥ Och tänkte äta lite chips, mums! Det var länge sen ju, men jag har två öppnade påsar i mitt rum, haha. xD Hmm.. Och det finns väl massor med plugg att göra också, men det kanske kan vänta tills imorgon! (a)

Kommande veckan...
Måndag: Annandag påsk! Plugga massa!
Tisdag: Skolan på förmiddagen. Plugga! Step up 17.00. Styrkepass 18.35. Plugga!
Onsdag: Skolan hela dagen, plugga! Gympa 17.10. Plugga! Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Micke fyller 18! Skolan på eftermiddagen. Plugga! Maria Wern-Främmande fågel på tv!
Fredag: Skolan på förmiddagen. Plugga! Så ska det låta på tv!
Lördag: Högskoleprovet hela dagen. Paperfest med folk från skolan!
Söndag: Plugga massa!

Det blir massa plugging, eller det står så iallafall och jag hoppas det blir av också. Jag behöver det, eller jag måste.. Har ju hundra uppgifter/prov att göra och inte alls lika många veckor kvar! Gah, stressigt! Lite träning också, det är alltid najs! Och jag ska försöka klämma in promenader också, iallafall nån dag! :) Men jag ser ju främst fram emot festen på lördag, det ska bli jäkligt skoj! :D

Nu ska jag kika vidare här!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback