Najs dag!

2010-04-21 @ 20:49:32

Nu ikväll var första gången idag som jag satte igång datorn, det känns bra! :) Har väl typ haft lite fullt upp idag. Skolan imorse vid åtta, naturkunskap där vi gick igenom lite muskler plus att vi fick veta vårt betygsläge, najs! Efter lektionen så var det raka vägen ner till matsalen och där har jag suttit hela dagen lång. Markus kom förbi också, studiecoachen, jag har lite problem med matten så jag ska prata med matte-läraren imorgon annars blir jag avskriven från kursen. Hm, det är inte bra! Så jag ska prata med läraren och sedan med Markus så han vet hur det blir. Vid tre-tiden så tog jag mig hemåt och då var mormor här. Det blev lite mat här hemma.. Bytte om och packade om väskan, cyklade iväg till badet. Vid fem så var det dags för gympa, det var roligt men gud så jobbigt. Och efter det så testade jag på afropowerdance, nytt pass på badet. Herregud, det var annorlunda och ovana rörelser. Snacka om att få träningsvärk i ryggen, midjan.. xD Men det var väl roligt, jag ska ge det en chans till i alla fall. :) Jag kom hem vid halv åtta typ, och nu kollar jag på Anna Anka söker assistent. Det är ju hemskt, haha. Snart börjar Andra Avenyn i alla fall, det blir najs! :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback