Och en önskan om att landa tryggt.

2010-04-09 @ 21:46:15
Klockan är inte så mycket, men kvällen har nåt sitt slut för mig i alla fall. Jag har pluggat massa sedan senaste inlägget. Båda uppgifterna i psykologin; "Behovstrappan" och "Personlighet" blev klara och även uppgiften "Genteknik" i naturkunskapen blev klar. Men den var svår faktiskt, den blev helt okej. Och jag gjorde även lite på svenska-uppgifterna men dem får jag fortsätta med imorgon.. Kollade även på Så ska det låta tidigare, Petra Mede alltså, åh! :D Även slutet på Talang blev det, jag gillar Charlotte va!

Imorgon är det ju högskoleprovet som gäller, första gången för mig! Man ska vara där redan vid 8.20, herregud, hur ska jag komma upp?! Provtiden börjar vid 9 och sluttiden är cirka 16.20!!! Det är helt sjukt. Så jag ska faktiskt ta och kolla igenom lite papper här, som jag fick av Cilla i veckan. :) Det blir nog najs! Sedan ska jag göra en otroligt tidig kväller för att vara jag, kan ju hoppas på att jag somnar snabbt men det gör jag säkerligen inte.. Men i alla fall, jag ska stänga ner här nu! Håll tummarna för mig imorgon! :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller alla tummar...Det kommer att jättebra!!!! =)

Du är så duktig....Lyckokramar!!!

2010-04-09 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback