Och fundera på mirakel.

2010-04-18 @ 15:10:45
Nu har jag skrivit klart sammanfattningen av genetik-avsnittet, shit vad mycket det är.. Men det blir nog lättare att läsa på till provet nu. Avsnittet om matspjälkning, njurar, skelett m.m finns det redan papper med sammanfattning till och plus att vi håller på och går igenom det för stunden. Det är ju prov den 27:e, på båda avsnitten för min del. Men det ska nog gå bra! Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, har lite tråkigt. Vet inte om jag orkar plugga mer heller, tänkte ta tag i matten och försöka förstå mig på miniräknaren, men nää.. Ska nog kika runt lite på datorn och sedan får vi se vad som händer.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback