Plugg, plugg...

2010-04-17 @ 20:56:30
Vi har varit värsta pepp-gänget på facebook under dagen här och är fortfarande. Några från gänget på skolan som också sitter och pluggar. Vi har peppat varandra massa överallt på facebook. Så himla roligt. Det går framåt med allt. Tack vare mina guldklimpar i gänget! Jag tycker om er va! Vad skulle jag göra utan er...?! ♥

Jag är i alla fall klar med min argumenterande text i svenskan som ska in på torsdag. :) Gött! Och jag håller på för fullt och sammanfattar genetik-avsnittet. Det går framåt! Ska försöka göra klart det ikväll här. Hoppas!

Nu ska jag plugga vidare!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Heja dig!

2010-04-17 @ 22:15:08
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback