Pluggeliplugg!

2010-04-30 @ 15:12:41
Nu har ju April-månad nått sitt slut också typ... Och jag tänkte lägga upp min plugg-lista här som jag la ut i slutet av mars, så får vi se vad som har blivit gjort..

  • Sv C - argumenterande text, 22/4.
  • Sv C - papret, göra klart så fort som möjligt.
  • Ma E - prov "derivator och integraler", ska inte ha prov på, bara lite i ett annat!
  • Ma E - prov "komplexa tal", göra helst denna månad!
  • Med. grund - prov "mikrobiologi och hygien", 14/4.
  • Nk B - prov "matspjälkning, skelett m.m", 27/4.
  • Nk B - hälsoprojektet. 7/5.
  • Nk B - prov "genetik", 27/4.
  • Nk B - uppgift "genteknik".
  • Psykologi A - uppgift "inlärning och minnet". (komplettering!)
  • Psykologi A - uppgift "min inlärningsstil".
  • Psykologi A - uppgift "behovstrappan".


    Jag tycker att jag har varit hemskt duktig som gjort allt detta ju, åh! Plus att jag gjort två till psykologi-upgifter, tre till medicinsk grund-uppgifter och ett tal i svenskan. Snacka om en effektiv månad! :D Jag tror att jag känner pressen va.. xD Mitt kursslut är den 16 maj, men jag kommer köra veckan efter också. Jag har sagt att sista lektionen blir den 20maj, sista svenska-lektionen då!!! Sen är det sluuut...
  •  

    Detta är kvar nu...
     

  • Sv C - argumenterande text version2, 17/5
  • Nk B - hälsoprojekt-redovisning, 7/5.
  • Med. grund - HLR, 12/5
  • Nk B - prov "nervsystemet och våra sinnen", 11/5.
  • Franska - prov3.
  • Ma E - omprov "komplexa tal", ??? Göra eller inte?!
  • Ma E - prov "differentialekvationer", ??? Göra eller inte?!
  •  

    Nu är det bara köra på sista tiden här... Jag hinner göra allt. Det är bara matten som jag funderar på om det är värt det, jag kanske kan få ett ig i alla fall, för jag har ju ändå skrivit ett prov. xD Hm, det visar sig.. Och tyskan har jag väl typ lagt ner med, vet inte hur många prov det är kvar eller hur det blir där... Men allt de andra ska jag göra! :) Let´s go!


    Kommentarer
    Postat av: Angelica

    villken lärare har du i med. grundkurs?

    2010-05-02 @ 21:46:54
    URL: http://InevidljivI.blogspot.com
    Postat av: Carro

    Jag hade Elisabet Andersson först.. men nu har vi Maj Norrback.. :) dådå?

    2010-05-02 @ 21:56:16
    URL: http://cardil.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback