Sjuker...

2010-04-02 @ 11:33:48
Nu har jag blivit sjuker, är förkyld. Lite hes och ibland svårt att få fram nåt ljud. xD haha. Får la skylla mig själv, jag kände ju att nåt ha varit på väg under hela veckan. Men jag tränade ju ändå, två pass i tisdags och ett igår... :D Så ja, nu är jag sjuk! Men det hade jag väl typ räknat med också.. Jag är ju långledig så det spelar väl ingen roll, bara jag är frisk till på tisdag/onsdag! Det är ju för sjutton träning på tisdag igen, och skola då..

Men nu gör jag ingenting, sitter här och harklar mig. xD haha. Jag ska väl kanske hoppa in i duschen och göra mig klar, eller så väntar jag med det en stund. Hm, det kommer bli en seg dag! Jag hoppas få nåt plugg gjort i alla fall. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback