Snart kväller...

2010-04-16 @ 19:20:30
Skolan today, jag hade naturkunskap vid elva-tiden, där vi gick igenom skelettet och slutade en halvtimme tidigare. Satt med gänget nere i matsalen under lunchen. Vid två-tiden så hade jag och Magdalena handledningstid med naturkunskapsläraren, där vi gick igen Genetik-avsnittet. Vi ska göra det provet före alla andra för vi har redan slutat när dem ska göra det. xD Najs! Efter det så var klockan strax efter två-tiden och strax därefter kom pappa och hämtade mig på skolan och vi åkte in till gävle. Dags för tandläkarn vid tre, där de bytte bågar som vanligt! Sedan en sväng ut i kungsgården och sedan hem hit. Här hemma har pappa och mamma krånglat med våra tv-apparater. Varken jag eller syster har kanaler på våra, men de kom fram till felet, så under tiden så har vi en lång skarvsladd nerifrån upp till mitt rum. xD haha. Efter det så åkte pappa hemåt! Och nu sitter jag här och gör absolute ingenting, har otroligt tråkigt. Vid åtta så är det Så ska det låta också! Jag tror att jag ska kolla på det, Shirley är ju med! :D Vi får se helt enkelt.. Nu ska jag kika runt på lite bloggar!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback