Snö, snö, snö...

2010-04-05 @ 13:55:02
Ja, det snöar här. Som det verkar göra i överallt i detta avlånga land. Fy vad tråkigt. Det var ju vår på väg, skit också. Jag ville ju ut i vårkläder... Inte en chans att jag tar fram vinterjackan igen i alla fall, jag använder min vårjacka, punkt! Fast nu ska jag inte ut heller, skönt. Men imorgon dessvärre, men då hoppas jag det inte snöar alls, hoppas på lite sol då! Nu sitter jag mest här och kikar runt på sommarkläder, åh. Lyssnar på musik också, love spotify! Annars händer det inte så mycket på datorn, jag borde plugga känner jag. Men något kanske blir gjort idag om jag har tur! Men nu ska jag klicka mig in till sommarkläderna en stund!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback