Soak up the sun!

2010-04-01 @ 13:58:28
Jag kom upp runt halv tolv-tiden idag, så det blev ingen skola alls. Men det var väldigt skönt att bara ligga och slappa, det var ett tag sedan nu. :) Jag har faktiskt inte gjort ett skvatt sedan dess, suttit här och kollat runt på bilder.. Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på facebook sedan. Men jag lär ju även blogga lite här, om mello-helgen och om Sthlmstrippen nu i söndags. Hm, hur ska jag orka?! Får se om det kommer upp nåt inlägg idag eller under resten av helgen. Nu ska jag kika runt lite snabbt på allt här och sedan fixa mig lite. Ska till banken när mamma slutat jobbet vid halv tre.. Hörs senare!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback