Solen har hittat fram...

2010-04-06 @ 13:35:51
När jag vaknade imorse så sken solen utanför, åh, klarblå himmel och allt! Jag fixade mig och klädde mig lite våraktigt, men det var inte alls lika varmt ute som det såg ut att vara. Men jag gick i alla fall iväg, lite stressigt blev det, kom någon minut försent till psykologin som började vid nio-tiden. Pratade om personlighet och fick göra nåt test, najs! Mysigt att träffa Marie igen också! :) Jag fick skjuts hem av henne efter lektionen, tacktack!

Jag har bara hunnit ätit lite glass här, och kollat på tv. Nyligen kikat runt på alla bloggar här, som vanligt! Tänkte ju plugga men jag är nog fast här nu, fan också! Vid fem så ska jag iväg och träna, gud vad roligt! Jag längtar som en tok! :D Ska kika igenom face och bdb nu...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback