Som vill dela allt igen en dag.

2010-04-05 @ 22:23:11
Min dag har varit ganska så slapp känner jag. Det har inte funnits så mycket att göra heller. Tvn funkar inte, det är nå krångel med kanalerna igen, drygt! Internet har varit assegt här på eftermiddagen så jag har inte kunnat varit inne här heller. Så jag har lagt över alla filmer och bilder som jag har på datorn på min externa, vilket känns otroligt skönt att ha gjort! :) Så nu ligger dem säkert. Lyssnat massa på spotify också, åh, vad hade jag gjort utan det?! Jag har även skrivit ihop två uppgifter i psykologin. Najs! Tänkte kolla på en dokumentär som vi var tvungna att göra, men den hakar ju upp sig var tredje sekund typ, så jag gav upp, måste prata med läraren om det! Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag sitter här nu och försöker få ihop inläggen från mello-helgen, det är ju på tiden att få ut dem nu ju.. Men det tar nog nån dag till innan de kommer ut, men i veckan i alla fall. :)

Nu ska jag kika runt på lite bloggar här, det var ett tag sen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback