Träningen avklarad!

2010-04-06 @ 20:47:30
Wow, jag är glad! Nu har jag tränat, fy sjutton vad skoj det är! Helt otroligt! Först mitt kära step/styrka-pass.. Jobbigt men så enormt roligt! :D Det blir ju vad man gör det till.. Jag har nog aldrig älskat ett pass så mycket, som gör att jag längtar dit och vill aldrig att det ska ta slut! Åh! :D Efter det så körde jag styrkepasset, som också gick bra. Ännu jobbigare ju.. Speciellt när vi körde en extra-låt med axlar, hejohå! Klagar jag över träningsvärk i axlar och armar imorgon så vet jag varför.. xD Och jag stannade kvar efteråt, som vanligt! Pratade med Päivi ju, mys! Och det kanske blir att åka iväg på ett träningskonvent i maj också, det visar sig men det ska kollas upp i alla fall! Det skulle ju vara sjuktkul alltså! :D


bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback