12/4 - Jensens och Golden!

2010-04-13 @ 22:14:33
Jag rullade in i Stockholm vid 13.50 och då mötte Micke upp mig. Solen sken även där, så skönt! Vi kikade runt massa på stan, Micke shoppade men jag hittade inget då.. En sväng ut till Viking-terminalen, men det var specialavgångar så vi drog tillbaks efter en stund. Då sprang vi förbi Scorett för jag ville kolla på converse-skor och jag hittade.. :D Färgen och storleken, de enda som stod ute. Ljusrosa blev det, Woho! Jag blev lite fattigare men åh så glad jag blev! :D Efter det så tog vi oss hemåt till Micke, för klockan var ju strax innan fem-tiden och vid halv sex så skulle vi iväg igen.. Hemma där så fixade vi oss lite snabbt, packade ihop lill-väskan för kvällen..

Vi åkte in till stan igen, mötte upp Mickes mamma och flera vid konserthuset och vi gick därifrån till Jensens på Sveavägen. Bokat bord till 18.15, trallade in och vi satte oss ner, tror ni inte att det var samma bord som vi satt vid under MF-finalsdagen, haha. Beställde mat och för mig blev det kycklingbiff och pommes, GOTT! Och efter det så tog vi alla Ta-själv-mjukglass! Åh, gud så gott! Jag gick och tog om fyra gånger, mumsigt. Men oj så mätta vi blev allihopa. Vi betalade vårat och tog oss därifrån strax efter halv tio...


tagen med mobil. Sjukt suddig! xD


Vi styrde kosan mot Golden Hits! Vi gick in och köpte en varsin cider och slog oss ner i soffan och pratade massa. :) Sedan när det var fixat inne i "rummet" med scenen så tog vi oss dit. Stod mest helt upp och ner där, haha. Sedan entrade Schlagerfeber scenen, och dem är ju lika grymma som alltid! :D Så roligt att se dem ju! Efter en väldigt kort första akt, tyckte i alla fall vi, det gick snabbt ju, så hängde vi mest runt där och väntade på att det skulle börja igen. xD haha. Strax innan den andra akten började så får vi syn på Andreas Lundstedt med pojkvän, haha, och vi hejade såklart på Andreas sedan när han kom förbi oss. Han är härlig! Och även då kikade NEO fram i ljudbåset, han var gästartisten för kvällen, och flinade upp när han såg oss. Strax därefter så började showen igen, Schlagerfeber kom ut och de körde låtar från årets melodifestival. Så roligt!! NEO entrade scenen också och bjöd på tre låtar; Human Frontier, Flower power supergirl plus nån till gammal dänga.. Han är ju så grym ju!! :D Schlagerfeber körde några låtar till efter han.. Och sedan var det slut, men avslutades med Stay the night! Efter allt så pratade vi lite med NEO, hur mysig är inte han?! Åh, sån himla härlig och charmig kille alltså! Pratade med hela schlagerfeber också, myyys! Sedan var ju Sara Varga där, som Micke ville prata med.. Sara och jag hälsade på varandra också, fina hon! Sedan kikade vi bort vid karaoken en stund, där vi såg mycket och hade roligt, haha. Men efter en stund gav vi upp och sa hejdå till NEO och Andreas innan vi tog oss därifrån...








Vi gick bort till Odenplan typ och tog bussen hem därifrån, och var hemma runt halv tre-tiden typ. Då sa vi faktiskt godnatt på en gång, vi var lite trötta och hade ont i benen... xD haha.
En trevlig kväll/natt hade vi i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Mika

Avundsjuk brud 2010! ÅH vad underbart!

2010-04-14 @ 17:32:21
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback