Utmanad av Jennie!

2010-04-25 @ 17:29:33
Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 3 andra bloggare.
Sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

VEM:
Caroline. 22 år. Sandviken.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
- Jag var bara 12 år. Började högstadiet. Livet lekte som det gjorde på den tiden.

2.
Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
- Blogga.
- Se på Bones.
- Plugga NkB och matte.
- Packa väskan för morgondagen.
- ... hm, sova?!

3. Godis jag gillar
- CHOKLAD! Alla som känner mig VET att jag älskar choklad! (a)

4.
Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
- Köpa en lägenhet i Stockholm.
- Gå dansutbildning + andra utbildningar.
- Åka till/runt i USA. 
- Spara massa..

5.
  Städer/orter som jag bott i
- Bara här i viken.

Jag utmanar:
de som känner för att göra detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback