13/8 - Häng på Hötorgscity!

2010-08-27 @ 14:06:40
Klockan ringde vid halv tio typ, duschade, packade klart väskan och slängde i mig lite mat. Strax innan tolv så skjutsade mamma mig till centralen i Gävle, jag tog upptåget vid halv ett. Lyssnade på musik och messade med Micke typ hela vägen, najs. Framme strax innan tre-tiden och då gick jag bort till Hötorgscity för Micke var redan där.. När jag kom dit så hängde han och Annamia där nere, kramkalas och hej! :D Vi gick upp och satte oss där, Annamia jobbade lite och vi pratade massa. Trevligt! Gick ner strax innan fyra-tiden, då kom även Emma och Lollo dit. :D Vi gick ut och ställde oss, för att kolla på modevisningen som var vid fyra. Jag kände en av dem, Nathalie, så det var kul att se! Sjukt grym modevisning ju! När det var slut så drog jag och Micke till Indiska för att kolla en grej, haha.. Och sedan förbi donken för en mcflurry innan vi tog oss tillbaks.. Hejade på Annamia lite snabbt igen innan hon drog upp och jobbade, vi blev kvar nere en stund. Nathalie kom in så var fram och pratade massa med henne, underbart! Hon är go ju! Prat om vad jag gör nu/till hösten, vad hon ska göra till hösten, dans, modevisningen och lite så! Mycket trevligt! Sedan drog hon bakom för dagen.. Vi andra slog oss ner på våran bänk där och pratade massa.. Efter fem nån gång så drog Emma och Lollo vidare.. Vi gick upp till Annamia igen och blev kvar där tills hon slutade.. Vid halv sju var hon klar ungefär och då packade hon ihop sina grejer och vi följde med henne till hotellet och såg så att hon kom dit ordentligt. :) Kramkalas och ses imorgon! Vi tog oss hemåt, där det blev mat typ direkt. Sedan slappade vi framför tvn, kollade på Demokratigalan, men vi missade både Charlotte och Sanna, haha.. Sedan la vi nog oss i lagom tid.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback