24-25/7 - Luuugna dagar!

2010-08-13 @ 10:50:19
Jag hoppade på en buss till Stockholm, med min helvetespackning, och var framme strax innan halv två. Micke kom strax därefter med tåget från Östersund. Vi tog oss hem till han direkt, fixade lite och åt mat för dagen. Packade ihop väskan och vi tog oss in till Gröna Lund, där vi intog platserna vid scenen, där våra kära vänner; Bonnie, Sara, Emma och Annika satt i regnet och kollade på repen för Sommarkrysset. Så kul att träffa dem igen! ♥ Där satt vi mest hela dagen, pratade och skrattade massa, kollade repen med finaste Jessica Marberger på kören. Åh! Under programmet så ökade bara regnet hela tiden, men vi hade roligt ändå! Anna Bergendahl var bra, hon sjöng The army! Fin låt! Efteråt så träffade vi fina Jessica och pratade massa innan hon var tvungen att ta sig iväg. Och bad oss att ta oss in och byta om så vi inte skulle bli sjuka. xD hihi. Vi drog iväg, sa hejdå till alla och jag och Micke åkte hem till han. Vet inte vad vi gjorde men vi somnade nog nån gång...

Dagen efter så vaknade vi i lagom tid, fixade lite grejs och så. Vi tog mitt pick och pack, även lite grejer som Micke skulle ha, och gav oss in till stan och mötte upp Emma. Sara, Bonnie och Annika drog till EskilstunaDiggiloo under dagen. Vi tog oss till lägenheten 498 meter från Stureplan, vårt boende för veckan! Vi städade lägenheten och fixade lite med luftmadrasser, najs.


Kring fem-tiden, tror jag, så var vi och mötte upp Mika och Jennie när de anlände. Underbart att träffa dem igen! ♥ Vi drog tillbaks till lägenheten så de fick lämna grejerna, sedan var det dags för lite storhandling. Det gick fint! Hem och lagade mat sedan, gott! Jennie och Emma testade lite pridesminkningar och jag och Mika hängde i köket, städade lite.. xD haha.






 


Micke drog hem till sig och vi andra drog ut på en liten promenad på Kungsholmen och tillbaks genom kungsan. Mysigt värre! Vi såg två alcazarer på Stureplan också, haha. När vi kom hem så kollade vi på film, tror jag, pratade och skrattade. Sedan kom tre glada tjejer hem; Bonnie, Sara och Annika, som berättade om dagen! Sedan gick vi alla och la oss... :)


 


Kommentarer
Postat av: Mika

ååh, det var mysigt!

miss you! <3

2010-08-13 @ 20:44:51
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var mysigt mysigt mysigt <3

Jag saknar eeer!!

2010-08-13 @ 22:35:19
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback