8-9/8 - Slappa dagar..

2010-08-22 @ 21:05:30
Söndag . . .
Vi var uppe i lagom tid, duschade, fixade oss och åt frukost. Tog oss in mot centralen, för Annika skulle åka hemåt. Kramkalas och ses snart igen! Jag och Micke kikade runt lite på stan och det blev sedan lunch inne på kungshallen, mums! :) Efter en stund där så kom även Lollo och vi drog därifrån, mötte upp Emma vid plattan. Och vi drog ut till kungsholmen på äventyr. Hjälpte Lollo och Emma med en grej, mer kan jag inte säga.. HAHA, men fan vad galet kul det är! ;D Nån timme senare så kom Bonnie in till stan och vi mötte upp henne på cityterminalen, för hon skulle hemåt. Men vi hann prata lite där och så, innan vi kramades och skiljdes åt, men ses snart igen! :) Efter det så tror jag att jag och Micke åkte hemåt.. Vi åt och sedan satte vi oss vid datorerna och kollade även lite på Sjunde himlen, det är braaa! Vi gick och la oss tidigt/sent, hmm, nån gång. :)



Måndag . . .
Micke
for upp och iväg tidigt, jag gick upp nån gång.. xD Duschade och åt frukost, pratade lite med Mickes mamma innan jag kom iväg. Tog mina väskor och tog mig till mörby för att ta t-banan in mot centralen, där jag låste in mina väskor. Raka vägen mot Balettakademien, där jag mötte upp Milla och hennes mamma som var i huvudstaden. Trevligt! :D Vi hade bestämt oss för att ta en drop in-klass på BSC tillsammans, en jazz-klass för Jennie Widegren, såklart! Det fanns plats och klassen började vid 11.40 och slutade strax efter 13.10.. Så roligt, lite svårt men det fick gå ändå.. Jag var ju lite förkyld också, suck.. Pratade med Jennie lite snabbt efteråt, gulliga hon! Pratade även lite mer med Milla innan jag tog mig därifrån.. Lite mat på donken, sedan hämtade ut väskorna och hoppade på pendeln/upptåget hem till Gävle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback