Bounce summercamp 2010! <3

2010-08-19 @ 16:42:10

"D e t  h ä r  ä r  m i t t  l i v , j a g  l e v e r  m i n  d r ö m . . . "


En vecka (2-6aug) på Bounce summercamp är avklarat. Och jag tror inte jag har varit lyckligare, åh. Jag blir lycklig av att dansa. Att få röra mig till musiken. Att bli ett med musiken. Att känna något och uttrycka det med dansen. Helt underbart! Jag kan inte leva utan dansen, och det är just vad detta camp bevisar för mig. Att man aldrig ska sluta tro på sig själv, man kan bara man vill. Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag åkte på campet i år igen, obeskrivligt!


10 dansklasser, varav två klasser var för fem av Bouncearna: Alvaro, David, Benke, Ambra och Jennie! Självklart har jag mina favoriter.. Benkes koreografi var superkul, Ambras var så cool och den längtade jag till att få dansa. Wow, Ambra växte något enormt i mina ögon denna veckan. Och min absoluta favorit och förebild, Jennie Widegren, hur cool och grym är inte den människan på en skala, ÅH! Jag finner inga ord som kan beskriva känslan att stå där på golvet och ta klass för henne. Åh, det är så magiskt på nåt vis. Jag älskar det! Och jag skulle kunna dansa för henne för all framtid. Jag älskar hennes sätt att lära ut på och hon bryr sig om varenda individ. Hennes utstrålning, energi och charm, den sprider sig i rummet som ett litet glädjerus. Åh, det är underbart! Jag tog till och med en drop in-klass för Jennie, för jag vet ju inte när jag får dansa för henne igen.. Hon är helt fantastisk! En person som jag verkligen ser upp till!

Hey y'all hey y'all Don´t you ever let no one tell you to grow up
and give up on your dreams!


Kommentarer
Postat av: Mika

jag är så grymt avundsjuk på dig för att du vågar åka och testa på sådana saker som BSC! Så fantastiskt roligt!!!

2010-08-20 @ 16:48:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejjsan fin blogg :)

Var också på BSC 1:a veckan. Vilken klass tog du? :)♥

2010-09-04 @ 14:25:12
URL: http://jojohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback