Honey!

2010-08-24 @ 00:12:18


Den filmen har jag nyligen kollat på, OCH varför har jag inte sett den tidigare?! Herregud vilken underbar film alltså. Denna film var lycka rätt igenom.. Åh, jag blir så glad i kroppen när jag ser dansfilmer och hör musiken. Helt fantastiskt! Åh, jag älskade slutscenen alltså, jag rös igenom hela... Himmel, vilken film! Älskar man verkligen dans så ska man garanterat se denna film! Jag rekommenderar den varmt! Jag skulle lätt kunnat se den nu igen om inte klockan var så mycket... haha.

Men folk, SE DEN!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Hade du inte sett den innan?! Åh, den är UNDERBAR! <3

2010-08-24 @ 16:40:59
URL: http://www.bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback