Iväg en sväng igen..

2010-08-28 @ 22:45:42

Väskan är så gott som packad, bara lite grejs som jag packar ner imorgonbitti. Naglarna är målade, haha. Och jag kollade på Dansfeber, Morgon Alling var bäst med Flashdance, helt klart. Åh, jag vill också dansa den! ;D Men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om programmet, hm, lite segt kanske.. Får hoppas det blir bättre nästa helg. Efter det så började jag kolla på Bröllopsfotografen, men tröttnade mitt i nånstans.. Så nu diggar jag Diggiloo-listan på spotify igen och funderar på om jag ska göra tidig kväller.. Jag ska faktiskt upp tidigt imorgon, väldigt tidigt.. Hm, lär ställa klockan på ringning också, typ runt sex kanske... Öhm, jag tror det blir sängen nu. :) Imorgon väntar Stockholm, träffa Micke, hänga på Skansen, träffa fina människor, Emma fyller år - fira henne, ja.. bara vara helt enkelt. På måndag blir det lite häng i stan med Micke och sedan ska jag försöka ta mig hem till min danslektion, det visar sig.. Men vi hörs på måndagkväll igen. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback