Listan fixad!

2010-08-19 @ 21:17:27
Jag klarade av min lista, woho! Har suttit nere i vardagsrummet hela dagen idag, för att göra musse sällskap för att mamma åkte till Uppsala med grejer till syster.. Men jag har bloggat massa, så nu börjar jag komma ikapp alltså.. Fyra inlägg kvar, men det blir ju några till på kö efter helgen.. xD haha. Ringde pappa också, han ska skjutsa mig till tåget imorgon, najs. :) Fyllt i min kalender massa, den har inte varit med så mycket under sommaren, tyvärr.. men det ska bli ändring på det, kalendern ska bli min bästa vän igen, haha. Och Bones kollade jag nyligen på här, det är braaa! Packningen är klar så gott som liksom, fixar det sista imorgonbitti, det blir najs! Och vet ni, jag har fixat in bilderna från iphonen, woho, det gick! HAHA.

Nu händer inte mycket och jag väntar på att mamma ska komma hem va.. Hon sa att hon skulle köpa hem donken-mat till mig, så det väntar jag på.. :D hihi. Nu ska jag påbörja förra helgen inlägg, heja..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback