Lycklig!

2010-08-23 @ 21:26:29
Vilken dag alltså.. Jag har inte alls orkat bloggat något idag och jag vet inte om jag ska göra det så märkvärdigt heller.. Jag tror nog jag bara kör en liten lista på vad som är värt att nämnas om dagen.. :)

- Mail från fina Lotta.
- Bokat julkonsertbiljetter.
- Kört bil, som jag inte gjort på månader.. xD
- Dansat jazz, och ska dansa på lördag igen.. :D
- Mail från bästa Lisa, gulle!

Jag är lycklig som sagt, åh! Jag måste lösa betalningen med dansen, det måste gå.. Åh, jag vill verkligen gå den där kursen.. iih! Nu ska jag se på film eller något och fortsätta vara glad! Och fundera på lite lösningar till hösten, hm..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback