Söndagsblogg!

2010-08-22 @ 22:30:31
Det har inte hänt så mycket sedan jag kom hem... Har ätit lite, kollat på Bones, bloggat lite, läst Andreas Lundstedts blogg och garvat, lyssnat massa på musik och så. Vill tillbaka till igår, ååh! Jag tycker klockan börjar bli mycket, hmm, eller så är jag bara väldigt uttråkad här.. Det finns inget att göra, så jag tror faktiskt att jag ska stänga ner här, men först så måste jag göra en veckogrej...

Kommande veckan...
Måndag: Blogga.. Prova-på Jazz i Gävle 19.10.
Tisdag: Blogga.. Step/styrka 17.00. Fångarna på fortet på tv!
Onsdag: Skolan börjar, upprop 12.00. Fångarna på fortet på tv!
Torsdag: Inget planerat.. Carola i Dalhalla på tv!
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Dansrep i Gävle, inför invigningen av Stortorget.
Söndag: Åka till Stockholm. MinStoraDag på Skansen! Emma fyller 20 år, fira henne! ♥

Väldigt lugn eller någorlunda lugn vecka i alla fall. Men nu börjar plugget, hoppas verkligen att det ska gå vägen nu. :) Vi får schemat också, hoppas det är bra! Lite träning i början av veckan, lovely! Och i slutet drar jag till älskade Stockholm igen, till älskade vänner och lever livet igen! Underbart!

Godnatt säger vi här!

Kommentarer
Postat av: Mika

Andreas inlägg om Petra var typ det roligaste i år! HAHAHAHHAHAHAHA!



avundsjuk på att du ska till sthlm igeeen! åh. saknar dig, er! PUSS

2010-08-23 @ 08:09:58
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback