Tisdag!

2010-08-10 @ 17:32:51
Fast jag tycker att det är sjukt tråkigt att inte ha något att göra så är det faktiskt skönt på nåt sätt nu. Det har verkligen varit fart och liv i lite mer än två veckor i streck. Det här behövdes. Att komma hem och andas lite.. Men, jag längtar faktiskt tillbaka, hur mycket som helst. Det var så underbart att vakna upp och veta att mina bästa vänner fanns där, där i lägenheten och att vi åt tillsammans och gjorde det mesta tillsammans. Åh, det har varit fantastiskt! Jag försöker mig på att blogga om alla dagar, men det tar tid och jag bara ler igenom allt. Va bra vi är tillsammans! ♥ Nu ska jag chilla några dagar till här hemma innan jag tar mig iväg igen.. Men ja, lite rastlös börjar man väl bli.. och OM jag saknar mina vänner, gud! Snart, snart träffar jag några i helgen igen och även nästa helg! Det ska bli helt underbart! Att kramas med mina vänner, åh, glädje och kärlek!

Men några dagar till hemma som sagt.. och jag har inga som helst planer, vilket är väldigt jobbigt.. Ska ta mig upp på stan nån dag här, promenera lite grann och även ta mig till badet för att införskaffa mig ett träningskort. :D Sedan ska jag nog anmäla mig till en danskurs också, men sedan får vi se hur det blir efter första lektionen.. xD Är det nå mer jag ska hinna med innan jag åker på fredag?! Packa kanske vore bra.. Annars blir det nog mest här vid datorn och försöka få ut lite inlägg.. :)

Nu ska jag lyssna vidare på fröken Aldén här!
Pusshej!


Lycka.

Kommentarer
Postat av: Mika

miss you <3

2010-08-10 @ 17:56:49
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kärlek <3

2010-08-10 @ 21:48:39
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback