Trääääääning!

2010-08-31 @ 19:33:22
Jag drog iväg på träning vid fem-tiden. Nämligen mitt kära pass, step/styrka! Åh, det är så underbart! Det är jobbigt. Det är svettigt. Men fyfan vad det är roligt. Hysteriskt roligt! Det är bara tuta och köra när man är där! Upp, ner, runt och över den där härliga brädan.. haha. Men jag älskar´t! Och Päivi är en jäkligt grym instruktör, vääääldigt peppade och en glädjespridare utan dess like.. Träningsglädje på högsta nivå! :D

Och jag upptäckte idag att höstens schema på badet ligger ute på nätet. LYCKA! Kollade igenom det direkt... och, eh, jag kan bara säga att jag kommer att bo där i höst! Jag kommer ju självklart att fortsätta köra step/styrka och även styrkepasset efter det... det är ju liksom därför jag köpte kort på badet från början, för att gå på passen som Päivi kör. :) Det finns två nya pass, Latinzumba och Afro power, de ska jag lätt gå på.. :D Sedan ska jag nog gå på gympan också, även väldigt sugen på box. Haha, det är en del... Blir det alla dem så är det sex pass i veckan.. Hur ska jag orka det?! Det visar sig helt enkelt om det blir alla dem, men jag vill gärna!

Åh, jag älskar att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback