Summer day!

2010-08-11 @ 18:52:21
Dagen är snart förbi och inte har jag fullgjort min lista heller. Hm. Jag var upp en sväng på stan tidigare idag, kikade lite skolgrejer men hittade bara överstrykningspennor som jag köpte. :) Har ju redan block, pennor och sudd, men ett pennfodral vill jag ha ju.. Får leta vidare. Jag har även plockat fram allt som ska packas med till Stockholm, najs! Eller det mesta är nerpackat.. Inga blogginlägg har kommit ut heller, men jag kämpar på.. Det är så sjukt mycket, plus att bilder ska upp också. Galet! Men det kommer, det kommer... :)

Nyligen ätit här och är proppmätt.. Nu ska jag typ... försöka blogga lite?! kolla på film?! eller nåt annat. Hm, det visar sig!
Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback