Kall eller inte...

2010-08-24 @ 21:51:12
En ganska lugn dag har jag haft, det har typ regnat hela dagen också, suck! Pratat lite med pappa om skjuts på söndag, mitt tåg går tidigt från Gävle, men får se hur det blir. :) Annars har jag mest suttit här vid datorn faktiskt, och jag har betalat danskursen, åh, jag är så lycklig! iiihi! Jag var iväg och tränade vid fem-tiden. Step/styrka. ♥ Svettigt men svinkul som alltid! Pratade med Päivi efteråt, bl.a. om att jag kanske ska söka jobb där på badet igen. Köra ett eller flera pass i veckan, beror helt på skolan. Så jag ska höra av mig till chefen, så får vi se vad som händer i höst med den biten. :) Jag behöver verkligen pengar, och där får man ju lite grann i alla fall.. Alltid något! Sedan jag kom hem så har jag ätit och kollat på Fångarna på fortet. Det är ju braaa! Jag älskade det förut, åh! Sedan hamnade jag här, och jag hade tänkt duscha men det verkar inte som om vi har varmvatten än.. De har nämligen stängt av det, för de ska fixa något.. Hm, jag vill duscha nu!!! Kanske ska ta en kall dusch då... eeh..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback