Sommaren 2010 i mitt hjärta!

2010-08-31 @ 20:29:38
Sommaren är officiellt slut nu. Nu är det fanimej höst alltså. Kyligt och regnigt. Men jag har haft en helt underbar sommar, den blev så mycket bättre än vad jag hade räknat med. Jag har inte åkt runt så mycket, min längsta tripp jag gjort är till Stockholm. Haha, annars har jag varit i Gävle, Ockelbo och Valbo typ.. Jag har i alla fall träffat mina fina förebilder och vänner en hel del. Det är hur underbart som helst! Glada gänget-veckan är en vecka som alltid kommer stå mig varmt om hjärtat. Så mysigt och så mycket kärlek! Fantastisk vecka! ♥ Sedan har man ju träffat nån ur gänget varje helg man har hängt i Stockholm, det är underbart! Det har blivit så mycket minnen... Vi samlar minnen som tar oss genom livet. ♥ Åh! Jag älskar er!

Sista helgen i augusti, sista på sommaren, spenderade jag i Stockholm. En helt fantastisk helg med fina vänner och otroligt fina förebilder. Åh! Att kramas med Lisa Stadell det sista jag gjorde innan jag lämnade Stockholm, det kunde inte ha varit ett bättre slut. ♥ Lycklig och full av kärlek lämnade jag huvudstaden, för denna gång, och sommaren bakom mig...

Jag kan bara säga TACK till er alla som har förgyllt min sommar med er närvaro eller på något annat vis. Tusen tack verkligen! Som så många andra ur gänget, så har även jag lärt mig mycket, lärt mig att uppskatta livet mer och de människor man har omkring sig. Och det viktigaste, Leva i nuet eller i alla fall försöka! Jag har njutit av varenda sekund den här sommaren! Tack för att NI gjorde den så himla underbar!


<3

Kommentarer
Postat av: Mika

tack för att du finns min vän! <3 Vi tar med oss minnena in i hösten, sparar dem och skapar nya! KÄRLEK!

2010-09-01 @ 06:35:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Taaaack fina fina fina du! <3 Nu fan ska vi göra hösten bra också, även om vi inte får träffas. Det här fixar vi. <3 PUSS!

2010-09-01 @ 15:55:47
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Lollo

Taaack för allt den här sommaren! puss på dig snygging! <3

2010-09-01 @ 22:17:33
Postat av: Anonym

TACK SJÄÄÄÄÄLV!

Gud, denna sommaren har varit helt fantastisk och så fylld av skratt, minnen och kärlek. Tack Tack Tack! <3

2010-09-03 @ 07:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback