Dagen svischar förbi!

2010-12-08 @ 19:59:09
Jag var in till högskolan runt lunch-tiden idag.. Träffade gruppen och kollade av lite om grupparbetet, och det verkar gå bra för oss alla. :) Sedan trallade jag iväg till en datasal och skrev ut massa papper i marknadsföringskursen, plus reklamanalysen till på fredag.. Och swebus-biljetterna inför nästa helg. :) Tog 13-bussen från högskolan som gick hela vägen förbi här hemma, najs att slippa gå så långt ute i kylan. Sedan jag kom hem så har jag anmält mig till danskurser, skickat in bilder och beställt lite smyckesdelar.. Det blir nog bra det här. :) Och jag har även kollat på Pelle Svanslös, alla delar. Åh, det är så bra ju! :D

Snart är det dags för Bones också! Underbart!
Pusshej!

 
påväg till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback