29/1 - Let´s Dance-genrep!

2010-02-07 @ 14:42:40
Jag har helt glömt bort att berätta om när jag var på genrepet av Let´s Dance förra helgen. Men det finns väl egentligen inte så mycket att berätta. Kom till Stockholm på förmiddagen, snurrade runt på stan och mötte upp Martin på eftermiddagen och vi drog till tv-huset. Genrepet började vid 16-tiden! Favoriterna var ju såklart Cissi&Mattias, Claudia&Tobias och Agneta&Tobias. Och jag blev då väldigt chockad att Agneta åkte ut då på kvällen, menmen.. Det var kul att se allt på plats sådär, lite segt men kul! Jag träffade Cissi efteråt, det var ju henne jag åkte dit för att se/träffa. :D Hon var så sööt!! Vi kom därifrån efter 18-tiden, träffade Micke lite snabbt på centralen och efter mycket om och men så kom jag tillslut hem till viken..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback