Finns det någon där som vet.

2010-02-23 @ 22:51:21
Vanligtvis så brukar det repeatas musik som Sonja Aldén på min dator, men denna kväll blev lite annorlunda, det har nämligen repeatas franska... xD Haha, siffror och olika dialoger.. Men inte har jag blivit så smart av det, vi får helt enkelt se hur hörförståelsen går imorgon. :) Och jag börjar tidigt imorgon också, redan vid åtta så har jag naturkunskap. Vi ska labba, suck! Men det kan nog bli skoj, ingen rapport ska skrivas sen heller, jiho! Så därför tänkte jag faktiskt släcka ner här nu och sova lite. :) Hörs imorgon när det finns tid!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom pratade franska på spotify igår:)

2010-02-24 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback