Första lyssningen...

2010-02-20 @ 14:56:34
Jag hade inget att göra och kom då på att jag kunna ju lyssna in mig på bidragen till ikväll. Sagt blev gjort! Det är en väldig blandning alltså.. Och låtarna kan växa/sjunka eller ligga kvar på lika våglängd under kvällens gång. Det ska iallafall bli otroligt kul att se, spännande! Jag har mina favoriter helt klart efter lyssningen nu. Första; Alcazar - Headlines. Wow, jag älskar den! Låten är långt ifrån Stay the night, vilket är bra, för den låten är otroligt uttjatad!! Ska bli spännande att se deras scenshow, jag hoppas det blir grymt! Heja heja! Andra; Elin Lanto - Doctor Doctor. Det är en härlig låt, hon har en grym röst och det kommer bli show på scenen ikväll. Lövely! Tredje; Crucified Barbara - Heaven or hell. En riktigt grym rockballad! Jag tror på denna, otroligt bra. Jag älskar det, verkligen!

Som sagt, det kommer bli väldigt spännande ikväll.. För många timmar kvar dock!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback