Från en dag till en annan.

2010-02-20 @ 00:20:20
Nu börjar klockan bli mycket här igen, inte bra alls. Kollade på LD-utröstningen såklart, vet inte vad jag tycker menmen.. Favoriterna är kvar iallafallm, det är gött. :) Senare ikväll här så kollade jag på Fame L.A, det är verkligen sjuktbra ju. :D hihi. Nu händer det dock inte så mycket, lyssnar på fantastiska Sonja och funderar på om jag ska stänga ner här och sova typ.. Jag ska nämligen upp i skaplig tid imorgon, redan vid halv elva ska jag vara på badet och träna.. :D Oj, vad det ska bli skoj! Efter det blir det massa plugg typ, måste komma igång med svenskan.. Aja, vi hörs imorgon!

Godnatt!


S och jag, sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback