Heeemma!

2010-02-05 @ 15:29:43
Varit i skolan idag igen, som alla andra typ. :) Jag hade naturkunskap mellan 11 och 12.30, där hon gick igenom det sista inför provet på tisdag. Hjälp, det är mycket att hålla reda på.. Får plugga lite i helgen på detta! Sedan ner i matsalen, satt där med Marie och Junia under lunchen. Och sedan satt jag och J och pluggade matte fram till halv tre. :) Då drog jag hemåt, hemma strax efter tre-tiden. Och nyligen kollat igenom allt på datorn, händer väl inget skoj direkt!

Resten av dagen vette tusan vad jag ska göra, ikväll är det iallafall Let´s Dance på tv! Wiho :D Men fram tills dess får vi se vad som händer alltså.. Hörs senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback