Invigningen!

2010-02-11 @ 21:41:37
Jag fick skjuts upp av mormor på stan, till festivaltältet. Kikade in och strax därefter var det dags att gå ut, utanför, där invigningen skulle ske! Hanna Lindblad blev intervjuad och sedan invigde hon Sandviken som schlagerstad! :D Myys! Och sedan sjöng en barnkör massa schlagerlåtar, men då kikade jag runt på stan istället. Mysigt! Träffade Tomas och Eric Saade också, trevligt! Mötte upp mamma sedan och vi drog till tältet för att se Andreas Johnson strax efter sju-tiden. Han uppträdde med sina gamla schlagerlåtar plus Glorious. Grymt! Efter han så åkte vi till ica maxi och handlade, där jag stannade kvar för att träffa upp Annamia och co som skulle lasta av lite grejer inför Paf Schlagerturnén, som skulle hålla till där under helgen.. :) Det var så otroligt roligt att träffa henne, mysiga hon! ♥ Sedan trallade jag hemåt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback