Redovisning a´la Melodifestival!

2010-02-11 @ 18:55:48
Jag drog iväg till skolan til 12-tiden ungefär. SKrev ut min redovisning och slog mig sedan ner i matsalen och fixade lite. :) Pekka och Junia kom också, trevligt! A och J och alla andra tyckte jag var så schlagrig så.. xD haha ;D Vid ett-tiden så var det dags för redovisning! Vi var sju stycken, jag gick upp som andra personen. Det gick verkligen jättebra, jag behövde inte alls mina papper.. xD Jag visade klippet med Malena från i somras också, när vi dansade. Det uppskattades! ;) haha. Såhär såg min powerpoint ut ialf...




HAPPY SCHLAGER!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Snyggt!!!! Duktigt...!!

2010-02-11 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback