Så en dag så finns där inget kvar.

2010-02-23 @ 21:12:51
Jag fick skjuts av mamma till skolan i förmiddags, vilket var skönt. Var där strax efter tio-tiden, ner till Junia i matsalen och pluggade massa franska. Fan alltså, det var inte lätt. Vid ett så var det då dags för franska-provet, det tog väl typ en halvtimme. Det var inte lätt och det var inte så svårt. Det gick, helt enkelt, jag har massa småfel det vet jag.. Blä, jag är inte så nöjd just nu iallafall. Hörförståelsen kvar, men den skulle jag göra imorgon. :) Ner i matsalen igen, där satt jag och Junia och pratade massa. "Flummade" lite med lärarna, haha, det var skoj! Pekka kom ner till oss senare på eftermiddagen också, och vi hade väldigt kul! Vi fick sedan skjuts hem av han, tack! :) Hemma vid halv fyra ungefär, då åt jag, bytte om och packade väskan. Trallade till badet, step/styrka vid fem-tiden. Love, love, love! Mer behövs inte sägas.. En liten vilostund och sedan styrkepasset i en timme.. Herregud, mina ben skakade och det var otroligt jobbigt, men askul! Stannade och pratade med Päivi efteråt, som vanligt :) Och jag kom hem strax efter åtta-tiden här.. Har bara hunnit bytt om och ätit lite kvällsmat, mums..

Just nu äter jag lite glass och tänkte bara blogga lite här för att sedan sätta mig lite med franskan. Måste lyssna in lite siffror, namn och städer till imorgon, så jag hänger med på hörförståelsen.. xD HAHA. Så, det ska jag göra nu!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback