Träna, träna, träna!

2010-02-16 @ 21:41:25
Jag var och tränade tidigare idag här. Kom till badet strax efter halv fem, och vid fem så var det dags för Step/styrka 75min.. Wow, vad kul det är! Det är galet. Jobbigt och så svettigt. Upp och ner, över och runt på den där brädan! Helt fantastiskt, galet roligt! Lite vila och sedan raka vägen på Styrkepasset 60min. Massa ben, mage, rygg, armar, axlar och bröst.. Ojoj så roligt! Och jag ökade vikterna med 1,25kg idag. Heja! :D Brukar vanligtvis bara köra 1,25kg, är ju så otränad just nu.. xD haha, så det var kul att öka lite. Man orkar ju mer än man tror! :D Det blev lite skak i armar och ben efteråt. Stannade kvar en stund efteråt också och pratade med Päivi. Det var mycket trevligt! :) Och som det ser ut nu så blir det Step/styrka på lördagförmiddag också, najs!!!

Jag älskar att träna . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback