I won't take it or leave it.

2010-02-15 @ 00:44:57
Det har inte hänt så mycket här idag. Micke åkte hem tidigare idag, så var in till Gävle och lämnade av han vid tåget. Annars har jag mest bara suttit här och bloggat massa.. Och lyssnat på fina Sonja, Jessica och Hanna! Lövely! Nu börjar klockan dock bli mycket här...

Veckan som kommer...
Måndag: Skola hela dagen. Hem till pappa; lägga över band och checka externa. Plugga massa.
Tisdag: Skola på förmiddagen. Step up 17.00. Styrkepass 18.35. Plugga massa.
Onsdag: Skola på förmiddagen. Åker till Stockholm. Sonja Aldén på Mosebacke!
Torsdag: Åker hem, skola på eftermiddagen. / Stannar kvar.
Fredag: Let´s Dance på tv!
Lördag: Melodifestivalen på tv!
Söndag: Plugga massa.

Detta är min vecka. Ganska så lugn känns det som, men grymt mycket att göra alltså. Jag ska helst hinna med att räkna några tal i matten, eller många tal. Skriva ihop ett utkast i svenskan. Skriva brev i naturkunskapen. Svara på frågor i psykologin. Detta ska helst bli klart denna vecka. Och som ni ser så drar jag till Stockholm mitt i veckan också. Sonja Aldén, mer behövs det inte sägas! ♥ Men sedan vet inte jag om jag stannar kvar i Sthlm eller om jag åker hem... Det får vi se hur det blir, jag funderar lite på det!

Men nu ska jag faktiskt släcka ner här och sova lite, men Innan jag släcker lampan så ska jag kika runt på allt här. Hörs mer imorgon!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Regina

Här med beodrar jag dig att ge Sonja en stor kram och hälsa från mig på onsdag!



Önskar verkligen att jag också kunde åka :(

2010-02-15 @ 22:05:21
URL: http://reginatornberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Regina: Jadå, kommer jag ihåg det så hälsar jag. :)



Jag förstår det, :( det skulle vare kul ju!

2010-02-16 @ 10:28:00
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Regina

Du måste komma ihåg ;)



Ta massa bilder så att vi får se. Har du möjlighet till att filma lite så gör det också :)

2010-02-16 @ 21:43:41
URL: http://reginatornberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Regina: Haha, jag skriver upp det på mobilen ;) HAHA.



Har ingen superkamera, men jag hoppas få till några bilder :) plus att videokameran är med, så någon film ska jag nog få till... :D Helst nya låten vill jag ha filmad ju!!

2010-02-16 @ 21:52:54
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback