Allting som jag ser är bara just nu.

2010-02-28 @ 21:34:03
Det har inte hänt särskilt mycket här. Jag kollade på Blåsningen tidigare här, det var roligt. Niclas Wahlgrens blåsning var rolig, men bäst var Sarah Dawn Finers ikväll. Hahah, riktigt roligt ju.. :P Sedan började Kate & Leopold på femman, som jag kollar på nu! Imorgon är det ny vecka också, även ny månad..

Måndag: Skola på eftermiddagen. Medicinsk grundkurs-prov.
Tisdag: Klippning 14.30. Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Tandkirurgin 9.30. Skola över lunch. Dance workout 17.10. Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skola hela dagen. Sv-redovisning.
Fredag: Skola hela dagen. Let´s Dance på tv!
Lördag: Plugga. Melodifestivalen på tv!
Söndag: Plugga.

Det blir en ganska så lugn vecka. Lite plugg att göra. Fixa en redovisning i svenska plus att jag måste göra klart papret. Måste även göra lite uppgifter i matten. Plus att jag lär plugga lite franska och tyska. Det blev en del plugg märker jag nu.. Sedan blir det träning som vanligt. Och lite tv-tittande i slutet på veckan..

Nu ska jag se vidare på filmen här. Den är riktigt bra. :) Och sedan ska jag kolla igenom medicinsk grundkursen till imorgon. Det måste gå bra, haha, men så mycket är det inte..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback