Plöstligt händer det...

2010-02-07 @ 03:33:54
Min dag utöver Melodifestivalen...

- Pluggat Matte, några tal blev gjorde. Plus en planering fram till provet.
- Pluggat Medicinsk grundkurs, gjorde klart uppgiften.
- Pluggat Svenska, blogguppgiften blev klar.
- Pratat med Emelie på msn hela kvällen. :)
- Pratat med Micke i fonen.
- Kollat på filmen Shall we dance?


Det har blivit en del alltså, det känns riktigt skönt. Imorgon, eller senare idag, så ska jag plugga lite mer. Både naturkunskap och svenska, har prov respektive muntlig redovisning nästa vecka. Mindre kul! Nu ska jag kika igenom allt en sista gång här, lyssna vidare på Jessica och sedan släcka ner här. Klockan är otroligt mycket, så det ska bli skönt att sova några timmar..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emeliie

Tack min vän för hela kvällen! :) <3

2010-02-07 @ 17:35:47
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback